Ny klippt och äntligen fredag

Var och masserade 3 kunder igår och efter det fick jag tid att själv unna mig lite lyx, hade en tid hos den bästa och snyggaste frisören i stan Anna Sörvåg på creative lounge hon lyckades få bort allt grått och skatboet till hår jag hade, så nu är det betydligt kortare och mörkare men SÅÅÅÅÅ mycket snyggare!!! Tjattrade som alltid en massa med, Anna du är en helt underbar tjej!! Tråkigt att Evelina låg hemma med hög feber hade varit och roligt att hinna träffa henne med.

Idag är det fredag och jag skall strax bege mig in till stan för att fixa lite grejer, bla en pressent till min snygga svägerska Lotta som fyller år idag, sen inhandla färg för att måla trappen, och kolla om en lampa som jag vill ha om det har kommit in.

Förresten idag snöar det :-) Jag gillar SNÖ

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0