Ny vecka

Jahapp då var det måndag igen då......jag som trodde att vi skulle ha övervången uppflyttbar i går men icke det. Just målat ett område runt elementet i sovrummet och fast söta pappsen var och hjälpte med listningen igår så är det mycke listning kvar, vi måste få upp räcket i trappen och sen jävulst städ insats sen uppflyttning....och nu vågar jag inte hoppas på vilken dag det blir för det har än inte blivit som jag trott.

Imorse for Andreas in till stan för att byta däcken på firma bilen och han har än inte kommit tillbaka, jag har ännu inte lärt mig hur man eldar och Andreas eldade i morse men nu är det jävligt kallt i huset så jag har försökt få värme i mig med att städa det jag kan städa sen på med löpar tightsen och ut och sprang i byn sen lite hemma träning, nu sitter jag med en kopp kaffe och hoppas på att mannen kommer hem för jag lovar att om JAG tycker det är kallt så är det jävligt kallt för jag brukar inte gilla så mycke värme i huset,

Näää nu skall kaffet få värma mig

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0