Skellefteå och Piteå

Idag far jag och Wikström först till Skellefteå på ett lunch möte med Janne Hallberg, sen så fortsätter bilen till Piteå och Nolias kontor där. Vi skall bestämma vilken lokal som hälsa och välmående får under
Stora Nolia

Man skulle kunna säga att nu börjar det riktiga jobbet på Nolia för nästa helg blir det en helg
i stockholm för att gå på Allt för hälsa mässan

Tänkte sen fota resterande av huset så ni får se i vilket kaos vi bor i på nerevåningen hahaha men det får bli när jag kommer hem ikväll

Så nu skall jag göra mig iordning

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Stigge

saknade en snabbis hos mej för lite Kaffe !!!!

2009-10-30 @ 11:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0