Bästa helgen!!

Efter en lång och intensiv arbets vecka så längtade jag till en härlig lugn helg att ladda batterierna på, e det bara och min önskan gick i uppfyllelse :-)

Fre kväll spenderades med familjen och vi gjorde hemma gjord sushi, inte den enklaste men roligt hade vi och det blev en riktig show med ett bra resultat. Senaste Wallander såg vi och hade det riktigt bra.





Lördag tog jag en lång sovmorgon sen tog jag mig en löåarrunda i skogen för att sen bli hämtad av en av mina närmsat vänner Carro eller som pappa har döpt henne "snygg carro" hon är bosatt i sthlm så vi hinner inte ses så mycket. Vi for ut till Ivarsboda där hennes familj har hus och där åt vi god mat och drack lite vin och tjattrade som aldrig förr. Somnade riktigt sent och blev väckta 11.30 då myste vi och åt frulle och hade utsikt av havet. Deras hus och tomt är magiskt. Jag älskar att vara där ute. Man känner sig som hemma och hela hennes familj är så fina och har hjärtan av guld, så nu försökte vi ta tillvara på den tid vi hade och uppdatera oss så mycket som det bara gick. En helt lyckad helg med andra ord. Imorgon väntar jobbet igen så nu skall jag strax natta men jag lägger upp lite bilder från Ivarsboda med.....

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0