Bästa vänner

Har haft turen att ha hemma Hanna från Sthlm och Stor carro från Oslo så ikväll har vi suttit och druckit kaffe på costas och tjattrat. Tror ljud nivån blev lite hög där ett tag men jävlar vad man har fått skratta och uppdatera varrandra. Har verkligen så fina vänner runt mig. Har även bjudit in mig själv till Carro och Danne på lör på middag.

Nu är det nära tills vi får huset, skall på banken imorgon och se hur vi skall lägga upp lånet och sen nästa ons så får vi nycklarna......så stort :-) Jag är husägare snart ,-) Vuxen poäng jajjemensan.

Dock sugen på att få gå på ett bröllop så nu hoppas jag att nån av mina vänner slår slag i saken.......

Nu sova jobba imorgon

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0