.....från förr

Hittade just tillbaka till en sida där man kan lägga upp bilder på nätet precis som ett foto album och hittade min kära vän snyggcarros användare och hittade där gamla kort från när dom flesta bodde hemma. Det var jag snyggcarro och Hanna som umgicks istortsett jämt.....tror ni jag saknar dom nått när dom bor i sthlm och jag inte har ekonomi att resa och hälsa på dom hmmmmmmmmm hittade även ett kort på mig och Wikström från personalfesten på nolia för 2 år sedan hahha vad man kan hitta mycke på nätet.



Kanske inte dom roligaste bilderna i världen men kul å kolla på och se hur man förrändras typ så där 20 kg på pluskontot. Goda nyheten är ju att man vet att man en gång i tiden var vältränad så då borde det ju gå att bli det igen.

Ja men då han man med ett snabbt inlägg på fikat, tillbaka till arbete nu för ikväll så skall det grillas med Sambo och Bror

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0