Morr

Skrev ett långt och bra inlägg igår men allt bara försvann så nu göör jag en ny chans men i en liten kortare variant

Helgen var kanon. Firade Axel(Andreas bros son) på lör dag i Hednäs sen på kvällen blev jag upphämtad av Carro och Danne och vi for och grillade hos Carros mamma Ulla som jag totalt avgudar...vilket resulterade till en kanon kväll men lite vin till. Carro är en helt underbar vän som har funnits i mitt liv så länge och den som har stöttat mig i allt jobbigt som jag har gått igenom under åren.Nu lät det som att det var mycke jobbigt jag har gått igenom<och riktigt så är det inte, hahhaha, Hur lite eller mycket vi ses spelar ingen roll för när vi väl ses så är det som vanligt......det är vänskap

Igår fick vi ett ryck och såg en bil i Skellefteå som vi blev sugna på att köpa då vi är i desperat behov av en ny bil så efter middagen så körde vi upp pappsens bil och det blev även ett köp Andreas körde hem ny bilen och jag passade på att springa upp till en annan helt underbar vän Annika..............blev bara ett snabbt besök men det
är bättre än inget

 

Idag har jag suttit på utvärderings möte på nolia hela dagen det var riktigt intressant må jag säga

 

Imorgon skall vi på banken och skriva på alla papper och sen får vi nycklarna till huset wieeeeeeee

 

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Din gode granne !!

inget kort på bilen ???

2009-09-29 @ 23:34:50
URL: http://stiglund.blogg.se/
Postat av: Maria Olovson

Nopp icke än....:-) kanske kommer när jag har köpt en kamera

2009-09-29 @ 23:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0