Nya utmaningar

Jahap då har min mor och företaget hon jobbar på plus respektive hoppat på ett plan och skall på konferens till Malta. Hur mycke jobb dom kommer att utföra synar jag :-) Tror mer på att dom kommer att glassa på stranden med en liten drink i handen hehheh..........jag kommer iallafall hoppa in på kontoret under deras tid borta och hålla ställningarna där så nu typ 9 dagar fram blir det när det ringer "välkommen till advokaterna det är Maria"

Känns skönt att jobba :-) kosingen behöver man ju för om en månad är man husägare...........Jag ber till dom högre makterna nu om hjälp att lyckas fixa ett fast jobb!!!!!!!!! Kom igen!!!!

Hade en ypperligt mysig lunch med min själsvän och karma Maria!!!!!!! Vi har inte setts på 4 dagar så det var mycket uppdatering hihihi vi kan tjattra så mycket vi

Igår förresten så tog jag och Andreas fiskespöna och försökte oss på obbolas vatten. Inge napp och det är jag ju glad för då jag är livrädd för firrarna och sen så for vi och klampade in hemma hos Becky och Micke :-) Åhhh det är så mysigt att träffa dom 2. Vilka underbara människor!!!!

Cissi jag tänker på dig och du är i mina tankar hela tiden. Önskar att vi verkligen bodde närmare varan så jag kunde finnas för dig nu!!!!

Puss och kram skall i natt få sova i en riktig säng vilket jag inte har gjort på jätte lääääänge så mamma och pappa ni får jätte gärna vara borta länge (skämt och sido...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0