Tänka positivt!!

Just att tänka positivt inför framtiden och ha tillit till att allt löser sig är det jag jobbar mest med just nu. Söker som sagt jobb som en galning nu och har gjort det den sista tiden men än inte fått nått stor napp på ett fast jobb för det är just det jag vill åt nu när man har satt sig i sitsen att bli husägare för med det kommer även alla utgifter ;-) Min morbror ringde iallafall imorse och behövde mig på Nolia nästa v och då nästa v så då har jag denna månad ordnad iallafall vilket känns jävligt skönt. Jag och Wikström har ett super viktigt framtids möte den 17:e oxå vilket vi fokuserar mycket på just nu. Men min önskan är nu att ett visst spec företag nu nappar på min ansökan om en natt tjänst, skulle det gå i lås så kommer jag fira med pommpa och ståt för då får jag ihop det med mitt företag och alla våra drömmar plus att jag kan lägga ner mycke tid och pengar på huset och fritiden :-) Hahhaha som ni ser så pågår det en stor process i min lilla hjärna vilket jag verkligen fick känna av i natt då hjärnan gick på högvarv och jag inte somnade förrän runt 03 phuuuu

Nää nu skall jag återgå till jobbet här hos advokaterna, det ringer som en jäkla tok här idag att man inte får mycket gjort.

Ikväll iallafall så håller jag och Maria i en Workshop där 5 kvinnor skall få lära sig blanda oljor och shampo sen få en massage av mig :-)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0