SÅÅÅÅÅ tråkigt....

....att sitta hemma själv på en fredags kväll

Sambon är ute och tackar av en arbets kollega

Åhh inte blir det bättre heller att jag är grymt mörkrädd heller, kanske inte va det smartaste att köpa ett hus mitt ute i ingenstans där det verkligen är kolsvart

Alla husets lampor är tända, radion i köket är på ög volym och jag sitter på övervåningen och ser på tv då jag inte vågar gå å lägga mig.

Å hur jäkla dum får jag vara att jag satte igång en tvättmaskin innan jag körde ante till stan, detta betyder ju att jag nu måste ner i källaren och hänga upp den

0022 står klockan på, han borde ju vara hemma inom 2 tim!! Eller hur??

Skulle igentligen till Skellefteå idag och krama om mina vänner, men annika skulle vara på ett julbord i piteå och var tvungen att lämna skellefteå kl 14 så det fcik bli en annan gång

Va jag saknar er

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0