Tiden rullar på

och snart är det jul

I år firara vi den i fjäderbäck med min familj och Antes mamma och sambo

Känns kul att vi blir så många, dock så går jag av mitt arbetspass på julaftons morgon men nån timme skall jag väl hinna sova

Sitter och jobbar med Nolia nu, programmet skall bokas och en som är helt klar är våran Solstråle Erica Palmcrantz



En otrolig person som sprider så mycket glädje och kunskap

Tror att detta blir det bästa Nolia året någonsin vi har fått dubbelt så stort område

Går på mitt andra jobb inatt

Har funderingar på att åka upp till Skellefteå på fre och krama om mina vänner där vi får se om vi får ihop tiden

Annika, Anncha och Danne saknar er så mycke att d gör om i hela mig







Jo sen var vi på Malt för ett tag sen med HELA familjen och firade mamma och pappas 30 åriga bröllopsdag, en av dom bästa resorna vi har varit på!!!



























Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Stigge

miss u 2 .. puss

2010-12-06 @ 22:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0