- 30 grader

Så kallt var det imorse när jag for hem från jobbet, fyfasen jag fryser ihjäl snart, detta gjorde att jag inte kunde gå å lägga mig direkt utan var tvungen att elda i en timme. 1 timmes mindre sömn och det kändes när väckarklockan ringde, oj vilket dåligt humör jag var på, vägrade kliva upp för det var svinkallt igen och jag förstod att det bara va att gå upp och elda och sen börja med maten.

Kollade mobilen och där hade jag fått ett sms av en av mina närmsta vänner Annika i Skellefteå, hon undrade om jag var ledig på lördag och ville träffas då hon skulle till Umeå. Där vände mtt dåliga humör direkt. Åhhhh va jag har längtat efter dig vännen och självklart skall vi ses på lördag......längtar som fasen.



Nu skall jag hoppa in i duschen innan jag skall till jobbet igen

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0