Lovade ju sluta klaga

....men när det är så här jävla kallt så kan jag inte hålla mitt löfte, det känns som att det enda jag gör är att jobba eller så eldar jag för att få värme i huset. Och tänk om man kunde få ut bra betalt i lön  men icke det, hoppas verkligen på en höjning snart

Ante jobbar över ikväll för det har ju brunnit på ett hotell i Umeå så då är han och hans kollega där och jobbar, förhoppningsvis så behöver han inte jobba så länge imorgon för vi skall till Hednäs och fira Matte i efterskott och äta Lottas underbara man och sen bara tjattra och mysa.....jag har verkligen längtat efter det så jag hoppas vi kommer iväg

Nämen om man skall springa ner i källaren och lägga på mer ved, nu har vi 17,4 grader i huset vill gärna få upp den en bit till burrrrrr tacka vet jag mackes försvars tröja som jag snodde av han för längesen, utan den hade jag nog dött

Puss pch kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0