När jag fyller år.....

......önskar jag mig jordvärme till huset. Jäklar i min låda så kallt det kan bli i detta hus. Och saken är den att jag är en person som hellre föredrar kyla framför värme, när vi bodde i läght på Haga så hade jag öppet önster i sovrummet ÅRET RUNT, och sommar för mig är icke den bästa tiden för då är det för varmt och klibbigt, trodde aldrig att jag skulle klaga över att det är kallt Men detta är en kyla jag aldrig någonsin känt, det drar från väggar golv fönster ja tamefasen överallt känns det som. Men men jag har lyxen att kunna jobba hemifrån idag så jag kan elda som en dåre. Solen skiner även så jag tror att det blir en promenad lite senare för att ladda batterierna efter en ganska hektisk period.

Nu sitter jag och kollar på produkter som skall beställas, linfröola, D-vitamin och en massa andra roliga saker........kroppen skriker just efter sånt så jag tror det är dags för en liten detox. Jummijummie

Nää nu tillbaka till arbetet

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0