När skall det vända

-36 garder hade vi hemma imorse alltså detta går till historien, kan man vara mer less på kylan, på fredag skall det iallafall vara -6 grader om man skall tro på rapporten och jag håller verkligen tummarna att det är så, för jag går av mitt pass på fredag och skall vara inne istan hela dagen och jobba med Nolia och sen fara till min underbara frisör Anna Sörvåg. Jag har inte tid att fara hem och elda.

Vi fick vårat schema för Mars månad igår....hmmmmm inga komentarer.....man kommer att se ännu mindre av mig om vi säger så.....plus att dom försöker splittra på mig och Sofia lite och det gillas heller inte.......

Nu skall jag torka håret sen börja bege mig till jobbet

Godnatt till er och godmorgon till mig

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så jäättte mycket för spikmattan!!

Man blir ju sjukt avslappnad!

Du är så snäll!

Stor kram

2010-02-28 @ 20:45:56
URL: http://coockiebookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0