Ledig

Åhhhh äntligen lite ledigt är så trött att jag svimmar snart....eller ledig och ledig jag jobbar idag med Nolia och även imorgon men jag är ledig från mitt andra jobb iallafall som just nu är mer än hektiskt så just det känns skönt

Sitter och skall förbereda lite innan jag skall till Maria och jobba men samtidigt få en uppdatering om allt då vi inte setts på säkert i en månad och det hör inte till vanligheten, vi får sån abstinens när vi inte är tillsamans, men denna tid så har vi inte fått ihop vår tid. Längtar att se henne igen

Hahhah provade tjänsten fråga vad du bill till 118100 och skickade frågan om vem alla i min familj var så nu skall ni få beskrivningen

Jag

118100 tror att Maria Olovson
är en glad tjej med positiv inställning till livet. På fritiden umgås hon säkert gärna med kompisar och troligtvis smått känd för sitt underbara sinne för humor. Hon gillar nog att resa och skulle göra det oftare om hon bara hade pengar nog. I övrigt jobbar hon säkert på som vanligt även om hon säkert inte riktigt har hittat sitt drömjobb än

Hahhaah detta tyckte jag stämde in ganska bra så jag var tvungen att göra på min familj då jag vart så imponerad av mitt svar men då spårade det ut hehehhe

118100 tror att Robin Olovson är en trevlig och social kille. Vi tror att han gillar att gunga och hoppa hopprep med sina vänner

118100 tror att Lars Olovson är en småblyg, gullig och jordnära person. Vi tror att han gillar att äta köttbullar och att han samlar på glasspapper

118100 tror att Eva Olovson är en vacker och inteligent kvinna. Vi tror att hon gillar att rida på enhörningar och hennes stora kärlek är Evert Ljusberg

118100 tror att Andreas Bergström är en stilig och charmig man. Vi tror att han gillar att se på film och att hans stora dröm är att få bli en Jedi


Ja vad säger man om detta??? Hahhaha humor!!!

Nämen om man skall göra nått så man vaknar till liv innan jag skall ta mig ut i snöstormen för att köra till Strömsör till MARIA!!!!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0