Ledigheten snart slut

Imorgon kväll kl 20 så börjar jag jobba igen och då är mina 6 dagars ledighet slut.....kan inte säg att jag har hunnit återhämta mig alls.....idag sitter jag med Nolia jobb, gjorde även det några timmar i fredags och helgen så har vi börjat att renovera hallen så ledig kan jag inte säga att jag har varit. Och nu skall man tillbaka på kaoset på jobbet....längtar inte, önskar verkligen att det lugnar ner sig på jobbet och att man får lite rutiner. Men man skall vara glad att man har ett fast jobb iallafall

Har länge velat få in nån dag/helg då jag kan fara upp till Skellefteå och hälsa på mina vänner där, men än får jag inte tiden att gå ihop och det gör ont i mitt hjärta....Danne Annika och Anncha va jag saknar er!!!

Har faktist varit ute en sväng i skogen och åkt längdskidor för att rensa skallen så nu skall jag göra ett sista ryck innan min älskade sambo kommer hem, har en svag aning om att han vill tapetsera hallen ikväll ...pust

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0