Lycka.....

* När man efter en massa tjat äntligen få gå på samma schema som Salander

* När den extra hjälpen på jobbet kommer från Malmö och tjejerna är dom härligaste man träffat på länge

* Vara ledig i 4 dagar

* Lyxen att dela sitt andra jobb med sin bästis och att kunna jobba i hemma miljö

* Ha världens bästa man som är grym på att elda så att när det är minus 20 ute så kan man njuta i ett varmt hus

* Fått låna svärmors lilla Toyota yaris så istället för att köra en bil som drar över litern per mil så kan man halvera det ett tag

* Föräldrar som alltid finns till och ställer upp i vått och torrt, jag har helt klart dom bästa

* Att få uppleva en fredag utan att däcka i soffan famför lets dance eftersom jag inte behöver ställa om dygnet då jag gjorde det i onsdags


Nääää nu skall jag hoppa i kläderna för att fara och tanka och sen en sväng till Nolia för att jobba lite, och sen kanske kanske baka lite bullar

Puss pch Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0