Motivations svacka

Är i en liten motivations svacka för tillfället, fick mitt schema för mars månad och jag har en liten klump i magen för det. Visst att man har en period i mars med nån dag längre vila men den ligger under veckodagar vilket betyder mindre tid med nära och kära då dessa jobba då. Och undran om jag jobbar med nått jag känner jag får ut nått av hmmmmm....

Inget brev från snickaren som värderat våran skada heller, vilket betyder att vi än inte kan ta upp kampen med säljarna som vi vill skall stå för vatten skadan

Känner mig lite vilsen

Helgen har iallafall varit bra, lugn fredag, fick fara till min bästa frisör och fixa mitt hår, dock så flyttar Anna till Västerås inom kort så nu måste jag hitta en annan frisör vilket kommer bli svårt då Anna har varit den bästa någonsin. Sen att hon har en helt underbar personlighet och lika rapp i käften som jag är ju bara ett plus i kanten. Anna jag kommer att sakna dig jätte mycke!!!  Middag och bio med grannarna på lördag. Macke kom förbi en sväng igår och kollade på en del saker som vi behöver hjälp med i köket.

Nu skall jag skriva en matlista och ladda för att fara och handla

Puss och Kram 


Kommentarer
Postat av: I´m Yours !

18 mars e jag i ume på högskolorna å strosar runt !!!

Vad gör du då???

2010-03-01 @ 23:25:14
Postat av: Salander

Jag känner likadant som dig,var nära till tårar idag när jag skulle fara till jobbet. Blää,kändes mer då det var en natt utan dig! Tacka gudarna för att jag bara jobbar 7 timmar inatt

2010-03-02 @ 01:48:02
Postat av: Anna

Men söta du!!! JAg tror du kommer klara dig alldeles galant utan mig:)

Vi ses igen, det lovar jag!!!!

Stor kram till dig vännen!!

2010-03-08 @ 09:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0