Tjooohoooo

Har inte hänt så mycke sen sist, jobbar på med mina båda jobb, och Nolia börjar gå framåt nu så det skall bli kul och se vilken succe det kommer att bli i Piteå med Hälsans hus på Stora Nolia:-) Jobbar med den bästa i hela världen MIN MARIA;-) så som jag alltid tittulerar henne

På lördag är det personal fest med mitt andra jobb, vi skall först spela curling sen är det middag och lite dricka kanske;-) Sen fortsätter vi nog natten på nått dans golv, kan lova att kameran är med HELA kvällen för jag har en känsla av att det kommer att bli en sjukt roligt och händelserik kväll med detta sjuka gäng hahahah

Just nu så sitter jag och lyssnar på Andreas och hans kompis Mackan som är rörmockare som sågar i nått rör och skall dra om vattenledningar till det snart nya köket.....underbart med hantverkare till sambo och vänner...

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0