Uppdatering i bilder!!!

God morgon!!

Nu har jag äntligen laddat över lite bilder till datorn så först kommer det bilder från personalfesten

























Sen så håller vi ju på med renoveringarna i köket, vi var ju och beställde den nya köket förra helgen, tyvärr så är vatten skadan i ena delen av köket inte löst med säljaren än så det rummet få vänta ett tag, tur så skall vi flytta det nya köket till rummet bakom det gamla köket så vi kan bygga upp det nya och avvakta tills vattenskadan frågan är löst men här kommer bilder så ni förstår vad vi lever med

Här är köket idag







Ni kanske förstår att jag lääääängtar till det nya köket.....detta rum som ni har sett nu kommer att bli matrummet vi kommer att slå upp väggen mellan detta rum och rummet där det nya köket kommer att vara här kommer en bild på vars det nya köket kommer att hamna





Jag är så glad över att ha en händig karl :-)

Sist men inte minst så vill jag rekomendera en gudomlig choklad som min bästa vän Maria har börjat sälja det är Raw choklad som smälter i mun, nyttig, och den godaste jag ätit på länge



Maria säljer denna gudomliga chokladen så hojta till om ni vill ha, 40kr kostar den

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0