Det finns några....

....personer i mitt liv som jag saknar just nu så mycket att det gör ont i hela mig.....skulle behöva er närmare än vars ni är just nu



Självklart lille bror och hans tjej, hittade inget kort på Lina, dom finns på min gamla dator. Lille bror får jag träffa i slutet på juni....snyft så länge dit

Sen dom 3 bästa i Skellefteå


Bästa Anncha, skulle behöva hennes kloka tankar och åsikter om livet och få bolla ideer



Älskade Danne, den som man alltid får skratta med och åt :-) Behöver din sjuka humor och knasiga komentarer



Bästa och finaste Annika, min trogna vän, vill ha en surr helg Vi behöver det båda



Bästa underbara söta Carro.....dig saknar jag så mycket så jag vet inte vad, och att du numera bor i Kina gör det inte lättare

Nääää jag vill ha mina vänner allihopa i Umeå punkt slut så ego är jag idag, nu flyttar ni hit på momangen

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Stigge

puss på du med :)

Skratta åt mig ... Snacka skit ! ;)

2010-05-12 @ 22:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0