Ojojojoj......

....jag har absolut inte råd denna månad men jag var bara tvungen att klicka hem ett par rosa snickarbyxor



Dom finns bara i limited edition och mina arbetsbyxor jag har när jag arbetar här hemma ute på gården och inne är så trasiga att jag är tvungen att ha långkalsoner under hela tiden.

Jag får lösa det ekonomiska på nått annat sätt.....kanske dags att försöka hitta nått att sälja på tradera igen :-)

På min önskelista på "måste inhandla" ligger ett par Hunter gummistövlar då mina som jag har nu börjar läcka in vatten, och ni som varit hemma hos oss vet att ett par gummistövlar är ett MÅSTE



Antingen denna färg eller ett par svarta

Det får bli nästa månads inköp

Näää nu skall jag sätta mig och jobba inför Stora Nolia och Hälsans område

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Annika - nästgårds typ med Mammsen å Pappsen din

Hej där.

Du - var hittar man sådana kanonbrallor?

Fina!!! Kram.

2010-05-03 @ 15:06:45
Postat av: Erica

Åhh sånna där vill ja oxå klicka hem fast får nog önska mig när jag fyller år :Dkram kram

2010-05-03 @ 16:01:03
Postat av: Ewe

Va fint köket blir.



Ska du köpa hunter gummisar så finns dom några 100lappar billigare på asos.com.

2010-05-03 @ 16:55:12
Postat av: Maria

Annika du hittar dom på protecty.se :-)



Ewe....skall kolla in asos.....snart får ni ett lika fiiiint kök....grilla snart???



Erica: Ja önska dig dom, jag skall bo i mina ;-)



Kram

2010-05-04 @ 23:21:42
Postat av: carro

Du kommer bli så hot i dem! Så kul att läsa om allt som händer..fortsätt!!!! puss

Hanna och Linda hälsar. VI ska astrax dra iväg och sjuga lite karaeoke =)

2010-05-07 @ 12:34:58
Postat av: Anna

Hej finaste finaste Maria!!

Sååå coola snickarbyxor! Kommer passa dig perfekt! Passa på att klicka hm ett par till mig med ;)

Jag kan låtsas jobba med nåt... hihi.

Här i Västerås är allt bara bra, förutom att jag saknar alla fina människor hemma!!

STOR kram till dig!!!

2010-05-07 @ 19:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0